آموزش و نگهداری

مشکلات رایج جارو برقی بوش و نحوه برطرف کردن آن ها

مشکلات رایج جارو برقی بوش

زمانی که صحبت از بهترین برندهای جاروبرقی می شود، بدون شک برند بوش یکی از آن ها است. با این حال جاروبرقی بوش نیز ممکن است گاهی اوقات دچار مشکل شود و عملکرد درستی نداشته باشد. اگر جارو برقی بوش شما دچار مشکل شده است، نگران نباشید و در ادامه با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم در مورد مشکلات رایج جاروبرقی بوش و عیب یابی آن صحبت کنیم. ما در اینجا به شما آموزش می دهیم تا مشکلات معمولی جارو برقی بوش را به راحتی برطرف کنید و برای رفع مشکلات جدی از یک تعمیرکار کمک بگیرید

جارو برقی بوش صدای بلندی دارد

بلند بودن صدای جارو برقی بوش دلایل متعددی دارد، برخی از این دلایل به شرح زیر هستند:

1- معیوب شدن موتور جارو برقی

مهم ترین دلیل شنیده شدن صدای بلند از جارو برقی بوش ایراد در موتور دستگاه است. در چنین شرایطی باید از یک فرد متخصص بخواهید تا موتور دستگاه را بررسی کند و آن را تعمیر یا تعویض کند.

به غیر از موتور جارو برقی دلایل دیگری نیز باعث شنیده شدن صدا از دستگاه می شود که در ادامه به معرفی آن ها نیز می پردازیم.

2- پر شدن گرد و غبار و زباله در کیسه ی جارو برقی بوش

اگر به مدت طولانی کیسه ی جارو برقی را عوض نکنید یا آن را تمیز نکنید، باعث می شود که زباله ها و گرد و خاک به دلیل کمبود فضا به موتور دستگاه وارد شوند و همین موضوع می تواند کارایی موتور جارو برقی را پایین آورد و صدای عادی نداشته باشد. همچنین؛ پر شدن کیسه جارو برقی می تواند باعث انسداد نازل، لوله مکش، فیلتر خروجی و لوله تلسکوپی شود.

برای برطرف کردن صدای بلند جارو برقی بوش؛ کیسه ی جارو برقی را در فواصل زمانی منظم تمیز و آن را خالی کنید. در صورت استفاده از کیسه های یک بار مصرف کاغذی حتما به کیفیت آن توجه داشته باشید. اگر کیفیت کیسه ی یک بار مصرف پایین باشد، سوراخ شدن آن می تواند به موتور دستگاه آسیب جدی وارد کند.

اگر با تعویض کیسه ی زباله ی جارو برقی مشکل برطرف نشد؛ نازل، لوله مکش، فیلتر خروجی و لوله تلسکوپی را بررسی کرده و انسداد آن ها را برطرف کنید و اگر بیش از اندازه مسدود شده باشند، باید آن ها را تعویض کنید.

یک نفر در حال عوض کردن کیسه ی زباله ی جارو برقی که پر شده است

پر شدن کیسه ی جارو برقی می تواند باعث شنیده شدن صدای بلند از این دستگاه شود

3- تمام شدن زغال جارو برقی بوش

اگر زغال جارو برقی بوش کوچک شود، ساییده یا تمام شود، عملکرد موتور کاهش پیدا می کند و جارو برقی صدای بلندی خواهد داشت. در واقع حرکات رفت و برگشت زغال به دلیل اصطکاک ایجاد شده باعث تولید صداهای بلند می شود.

4-کثیفی یا معیوب بودن بلبرینگ ها

بلبرینگ ها در جارو برقی قطعاتی هستند که عملکرد دستگاه را بهبود می بخشند. معیوب بودن بلبرینگ ها باعث می شود که بین آرمیچر و کفشک‌های قطب هسته اصطکاک ایجاد شود و همین امر منجر به شنیده شدن صدایی به مانند زوزه از جارو برقی بوش می شود.

برای اینکه از سالم بودن بلبرینگ ها اطمینان حاصل کنید، باید جارو برقی را باز کنید و این قطعات را به حرکت درآورید. بلبرینگ های سالم به راحتی حرکت می کنند. در صورت معیوب بودن بلبرینگ ها باید آن ها را تعویض کنید.

5- فرسوده شدن لاستیک نگهدارنده موتور

وظیفه ی لاستیک نگهدارنده در جارو برقی جلوگیری از آسیب و تولید صداهای ناهنجار در زمان ارتعاش دستگاه در دور تند موتور است. اگر لاستیک های نگهدارنده خیلی قدیمی شوند یا معیوب شوند، از جارو برقی بوش صداهای غیر معمول شنیده می شود. برای برطرف کردن این مشکل باید لاستیک ها را تعویض کنید.

یک نفر در حال تعویض لاستیک نگهدارنده موتور جارو برقی

با تعویض لاستیک فرسوده موتور جارو برقی می توان مشکل صدای بلند آن را برطرف کرد

6- معیوب شدن کلکتور جارو برقی

کلکتور یک قطعه ی کاربردی و مهم در جارو برقی است و وظیفه ی آن تامین برق اجزای دیگر در دستگاه است. این قطعه در قسمت میانی جارو برقی جای دارد. اگر کلکتور شکسته شود یا خراب شود، صدای ناهنجاری از جارو برقی بوش به گوش می رسد. در چنین شرایطی کلکتور باید تعمیر یا تعویض شود. از آنجایی که کلکتور قطعه ی حساسی است و به دلیل داشتن اتصالات داخلی با موتور باید توسط متخصص تعمیر جارو برقی بررسی شود.

7- کثیف شدن فیلتر هوا

برای کارکرد درست جارو برقی بوش باید فیلتر هوا را در فواصل زمانی منظم حدودا هر دو ماه یک بار بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تمیز یا عوض کنید؛ چرا که کثیفی فیلتر هوا مسیر ورود هوا به موتور جارو برقی را مسدود می کند و باعث می شود موتور به دلیل تحمل فشار زیاد صدای بلندی از خود تولید کند.

8- نفوذ آب به اجزای داخلی جارو برقی

در زمان استفاده از جارو برقی بوش باید دقت داشته باشید تا آب به داخل دستگاه وارد نشود. وارد شدن رطوبت به داخل دستگاه باعث می شود که کلکتور یا بلبرینگ آسیب ببیند. اگر جارو برقی بوش شما به این مشکل دچار شد، هر چه سریع تر با مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی مانند داره چاره تماس بگیرید.

9- شکسته شدن برس جارو برقی بوش

یکی از دلایل شنیده شدن صدای بلند از جارو برقی بوش شکسته شدن برس است. اگر موتور جارو برقی شما ایرادی نداشته باشد باید برس را بررسی کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر برس شکسته باشد، باید تعویض شود.

برس جارو برقی

شکسته شدن برس جارو برقی می تواند باعث تولید صدای بلند در این دستگاه شود

10- شکستگی یا خرابی پروانه جارو برقی

در صورتی که پروانه جارو برقی بوش شکسته شود یا خراب شده باشد، صدای بلندی از دستگاه شنیده می شود. برای رفع این مشکل از یک تعمیرکار جارو برقی بخواهید تا پروانه را عوض کند.

جارو برقی بوش داغ شده است

یکی از مشکلات رایج در جارو برقی بوش که اکثر کاربران با آن مواجه می شوند، داغ شدن این دستگاه است. داغ شدن جارو برقی بوش دلایل متعددی دارد که در ادامه به بررسی این دلایل می پردازیم.

1- انسداد فیلترها

با گذشت زمان تجمع گرد و غبار در فیلتر جارو برقی باعث رسوب و گرفتگی آن می شود و هر چه مدت زمان بیشتری بگذرد، توده های رسوب گرد و غبار بزرگ تر می شود و فیلتر کاملا مسدود می شود و کارایی خود را از دست می دهد. مسدود شدن فیلترها فشار زیادی را به موتور وارد می کند و باعث می شود موتور جارو برقی بوش داغ شود. برای جلوگیری از داغ شدن موتور جارو برقی باید فیلترها را در فواصل زمانی منظم تمیز یا تعویض کنید.

یک نفر در حال تمیز کردن فیلتر جارو برقی که با تجمع گرد و خاک مسدود شده است

انسداد فیلتر جارو برقی باعث داغ شدن موتور این دستگاه می شود

2- اتصال کوتاه موتور جارو برقی بوش

اگر موتور جارو برقی بوش بیش از اندازه داغ شود، قسمت های عایق آن آسیب می بیند و باعث می شود که موتور اتصال کوتاه داشته باشد و همین موضوع ممکن است به بخش های دیگر دستگاه آسیب وارد کند.

اتصال کوتاه موتور جارو برقی با بوی دود و سوختگی همراه است، در چنین شرایطی هر چه سریع تر دستگاه را خاموش کنید تا از وارد شدن صدمات جدی به جارو برقی جلوگیری کنید و با مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی تماس گرفته و از یک متخصص تعمیر جارو برقی کمک بگیرید.

3- پر شدن کیسه ی جارو برقی

پر شدن کیسه ی جارو برقی، مسیر گردش هوا را مسدود می کند و همین امر باعث می شود موتور دستگاه فشار زیادی را تحمل کند و موتور داغ شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید کیسه ی جارو برقی بوش را در فاصله های زمانی معین بررسی و آن را تمیز یا تعویض کنید.

4- انسداد لوله ی جارو برقی

گیر کردن زباله یا اشیای خارجی در مسیر لوله ی جارو برقی مانع از عملکرد درست مکش دستگاه می شود و موتور نمی تواند هوا را به درستی و به طور کامل از دستگاه خارج کند. در چنین شرایطی موتور به دلیل فشاری که به آن وارد می شود، داغ خواهد شد.

برای اینکه از بروز این مشکلات در جارو برقی بوش جلوگیری کنید، توصیه می کنیم هر چند وقت یک بار با استفاده از چراغ قوه لوله ی دستگاه را بررسی کنید، اگر لوله مسدود شده باشد با کمک وسیله ای مانند سیم داخل آن را تمیز کنید و احتیاط کنید تا لوله ی جارو برقی پاره نشود.

یک نفر در حال تلاش برای رفع انسداد لوله ی جارو برقی

مسدود شدن لوله ی جارو برقی می تواند باعث داغ شدن موتور این دستگاه شود

5- کثیفی دستگاه

یکی از دلایل اصلی داغ شدن جارو برقی بوش کثیف بودن دستگاه است. از این رو توصیه ی ما به شما این است که به طور مرتب جارو برقی خود را تمیز کنید تا مطمئن شوید ایراد داغ شدن دستگاه با کثیفی دستگاه مرتبط نیست.

جارو برقی بوش مکش ضعیفی دارد

وطیفه ی اصلی جارو برقی مکش است و اگر این عملکرد دچار مشکل شود، دستگاه کارکرد درستی نخواهد داشت. اگر جارو برقی بوش شما مکش خوبی ندارد، در اسرع وقت دست به کار شوید و ایراد را شناسایی کرده و مشکل را برطرف کنید. مکش ضعیف جارو برقی بوش دلایل مختلفی دارد که در ادامه به بررسی این دلایل می پردازیم.

1- نشتی هوا از جارو برقی بوش

اگر جارو برقی بوش شما مکش قوی ندارد، در ابتدا لوله ی دستگاه را بررسی کنید، زیرا سوراخ شدن یا پاره شدن لوله باعث می شود که هوا از این بخش خارج شود و قدرت مکش دستگاه ضعیف تر شود.

2- خراب شدن یا انسداد موتور

یکی از اصلی ترین دلایل مکش ضعیف جارو برقی بوش مسدود شدن یا خرابی موتور دستگاه است. امکان دارد، موتور جارو برقی با کرک، پرز و غیره مسدود شود و نتواند به راحتی بچرخد و همین موضوع می تواند قدرت مکش آن را پایین تر آورد.

نکته ی مهمی که در استفاده از جارو برقی خانگی بوش باید به آن توجه کنید این است که به هیچ عنوان از این دستگاه برای کارهای صنعتی مانند تمیز کردن زباله های فلزی، براده های چوب و گچ استفاده نکنید، چون این زباله ها باعث انسداد موتور جارو برقی می شوند.

یک نفر در حال تعمیر موتور جارو برقی

خرابی موتور جارو برقی قدرت مکش آن را پایین می آورد

3- کثیفی فیلتر گرد و غبار

جارو برقی بوش دو عدد فیلتر گرد و غبار دارد که یکی از آن ها در قسمت جلویی موتور و دیگری در بخش خروجی آن قرار دارد. وظیفه ی فیلتر جارو برقی این است که گرد و غبار را مسدود کرده و از ورود آن به داخل موتور جلوگیری کند. اگر گرد و غبار تجمع شده در فیلتر خیلی زیاد باشد باعث می شود که فیلتر مسدود شود و قدرت مکش جارو برقی نیز ضعیف تر شود. بنابراین؛ لازم است هر 5 الی 6 بار که کیسه ی جارو برقی را تعویض می کنید، فیلتر گرد و غبار را نیز عوض کنید.

4- ایراد در خازن موتور

خازن یکی از قطعات اصلی موتور جارو برقی بوش است و وظیفه ی آن حفظ چرخش موتور است که اگر خراب شود، موتور نمی تواند به راحتی بچرخد و ممکن است موتور روشن نشود یا در حین کار کردن خاموش و روشن شود. خازن موتور یکی از قطعاتی است که در زمان ضعیف بودن مکش جارو برقی بوش باید آن را بررسی کنید و از سالم بودن آن مطمئن شوید. برای این منظور با استفاده از یک مولتی متر مقاومت آن را اندازه بگیرید، اگر مقاومت خازن صفر باشد، یعنی خراب شده است.

اگر خودتان به تنهایی نمی توانید خازن موتور جارو برقی را بررسی کنید، می توانید با مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی مانند داره چاره تماس بگیرید و از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

5- انسداد لوله ی جارو برقی بوش

یکی از متداول ترین علت های ضعیف بودن مکش جارو برقی بوش مسدود شدن لوله ی آن است، از این رو توصیه می کنیم گاهی اوقات لوله ی جارو برقی را بررسی کرده و از عدم انسداد آن مطمئن شوید.

6- کثیفی برس

برس جارو برقی قطعه ای است که با سطح زمین در تماس است و کرک، مو و پرز را به خود جذب می کند و بعد از مدتی مسدود می شود. کثیفی برس مانع از حرکت صحیح روی سطح زمین می شود و قدرت مکش پایین تر می آید و زباله ها از سطح زمین پاک نمی شود. برای عیب یابی ضعیف بودن قدرت مکش جارو برقی بوش، برس دستگاه را به صورت منظم تمیز کنید.

مسدود شدن برس جارو برقی

انسداد برس جارو برقی قدرت مکش آن را ضعیف تر می کند

7- پر شدن کیسه جارو برقی

پر بودن کیسه جارو برقی بوش از رایج ترین دلایل ضعیف شدن قدرت مکش آن دستگاه است، از این رو توصیه ی ما به شما این است که کیسه ی دستگاه را به صورت منظم بررسی کنید، اگر کیسه ی جارو برقی 75 درصد پر شد، آن را خالی کنید یا کیسه را تعویض کنید. زمان پر شدن کیسه ی جارو برقی در هر برندی متفاوت است و این موضوع به ظرفیت کیسه و توان آن بستگی دارد و شما باید به صورت تقریبی زمان تخلیه یا تعویض کیسه را تخمین بزنید.

جارو برقی بوش در زمان کار کردن خاموش می شود

خاموش شدن جارو برقی بوش در حین کار کردن می تواند برای کاربران خسته کننده باشد. اگر می خواهید در مورد دلایل خاموش شدن جارو برقی بوش و نحوه برطرف کردن آن اطلاعات بیشتری داشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید.

1- خراب شدن موتور جارو برقی بوش

همانند تمامی لوازم برقی دیگر، قلب جارو برقی بوش موتور آن است، اگر موتور خراب شود، دستگاه عملکرد درستی نخواهد داشت. اگر جارو برقی بوش در زمان کار کردن خاموش می شود، باید موتور آن را بررسی کنید؛ زیرا خراب شدن موتور عمل مکش را با مشکل مواجه خواهد کرد.

از آنجایی که بررسی موتور جارو برقی بوش و برطرف کردن ایرادات آن یک کار تخصصی است؛ توصیه می کنیم با یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مانند داره چاره تماس گرفته و از یک تعمیرکار جارو برقی بوش کمک بگیرید.

یک آقا که به دلیل خاموش شدن جارو برقی در حین کار کردن کلافه است

خاموش شدن جارو برقی در حین کار کردن به دلیل خرابی موتور آن

2- معیوب بودن خازن

وظیفه ی خازن جارو برقی بوش راه اندازی موتور و حفظ گشتاور آن در حین کار کردن است. معیوب بودن خازن مانع از کار کردن موتور می شود و دستگاه روشن نخواهد شد. برای بررسی خازن جارو برقی بوش از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

3- ایراد در سوئیچ پاور

شاید در ظاهر سوئیچ پاور یک قطعه ی ساده ای است که عملکرد آن اهمیت زیادی ندارد، اما خراب شدن سوئیچ پاور باعث می شود که عملکرد باز و بسته شدن مدار با مشکل روبه رو شود و بین روشن و خاموش شدن دستگاه نوسان ایجاد شود. با روشن و خاموش کردن سوئیچ پاور می توان از سالم بودن یا معیوب بودن آن اطمینان حاصل کنید.

4- ایراد در سیم پیچ سیم

سیم پیچ جارو برقی بوش قطعه ای است که به صورت خودکار سیم دستگاه را به داخل بدنه جمع می کند. کشیدن سیم جارو برقی به دفعات زیاد و وارد شدن فشار به سیم پیچ می تواند باعث اتصالی در نقطه ی اتصال با بدنه ی دستگاه شود و جارو برقی در حین کار کردن خاموش شود.

یک خانم که از خاموش شدن ناگهانی جارو برقی کلافه است

خاموش شدن جارو برقی در حین کار کردن به دلیل اتصالی سیم پیچ آن

5- اشکال در تامین برق جارو برقی

گاهی اوقات امکان دارد، جریان برق مورد نیاز جارو برقی تامین نشود، در چنین مواردی باید فیوز برق را بررسی کنید تا وصل باشد. اگر فیوز برق وصل باشد و چراغ جارو برقی نیز روشن باشد، اما دستگاه کار نکند، مدار برق دچار مشکل شده است و باید جریان برق را بررسی کنید.

اگر بعد از بررسی فیوز و مدار برق باز هم جارو برقی بوش کار نکرد، باید از سالم بودن پریز اطمینان حاصل کنید. برای بررسی سالم بودن پریز می توانید یک وسیله ی برقی دیگر را به پریز وصل کنید و از کارکرد درست آن مطمئن شوید. اگر پریز برق دچار مشکل شود از یک تکنسین برقکار بخواهید تا مشکل آن را برطرف کند.

6- ایراد در سیم برق جارو برقی

اگر سیم برق جارو برقی بوش پاره شود یا اثرات سوختگی داشته باشد، ممکن است دستگاه در زمان کار کردن روشن و خاموش شود. ممکن است با حرکت سیم جارو برقی، دستگاه دوباره روشن شود و این موضوع نشان دهنده ی این است که سیم آسیب دیده است و باید آن را عوض کنید.

جارو برقی بوش بوی سوختگی می دهد

بوی سوختگی جارو برقی بوش یکی از ایراداتی است که ممکن است برای کاربران پیش آید. در ادامه به بررسی دلایل این مشکل می پردازیم.

یک نفر درحال استفاده از جارو برقی

بوی سوختگی جارو برقی دلایل متعددی دارد

1- ایراد در کابل یا پریز برق

اگر دوشاخه ی جارو برقی بوش یا پریز برق دچار مشکل شوند، ممکن است بوی سوختگی از دستگاه حس شود. برای رفع این مشکل باید دوشاخه یا پریز برق را عیب یابی کنید.

2- رفتن آب به داخل موتور جارو برقی

ممکن است در زمان استفاده از جارو برقی بوش به اشتباه آب را به داخل دستگاه بکشید، در چنین مواردی جارو برقی شما بوی سوختگی می دهد که باید از یک مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرید.

3- معیوب بودن تسمه

یکی از دلایل بوی سوختگی جارو برقی بوش پاره شدن یا گیر کردن تسمه آن است. اگر در حین کار کردن با جارو برقی بوش، بویی شبیه بوی سوختن لاستیک حس کردید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که هر چه سریع تر دستگاه را خاموش کنید و دو شاخه را از برق بکشید و سپس تسمه را بررسی کنید. اگر تسمه پاره شده باشد یا با پرز و مو پوشیده شده باشد، حرکت به برس منتقل نشده و نمی چرخد.

4- کثیفی یا انسداد فیلتر یا کیسه ی جارو برقی

یکی از علت های بوی سوختگی جارو برقی بوش این است که موتور دستگاه به دلیل کثیفی یا مسدود شدن فیلتر یا کیسه ی جارو برقی بوش فشار زیادی را تحمل می کند. علاوه برآن؛ ممکن است لوله ی جارو برقی به درستی متصل نشود و گرد و خاک به جای به کیسه به موتور دستگاه وارد شود و موتور خراب شوذ. از این رو؛ در زمان استفاده از جارو برقی یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید این است که فیلتر و کیسه را به صورت مرتب بررسی کنید و در صورت کثیفی آن ها را تمیز یا تعویض کنید.

یک نفر در حال بررسی فیلتر جارو برقی که کثیف است

کثیفی فیلتر جارو برقی می تواند یک دلیل برای بوی سوختگی این دستگاه باشد

5- ایراد در غلتک برس

اگر غلتک برس جارو برقی بوش بشکند، دستگاه در زمان کار کردن بوی سوختگی می دهد. برای رفع مشکل بوی سوختگی جارو برقی بوش، غلتک برس را بررسی کنید و در صورت آسیب دیدگی آن را عوض کنید.

6- خراب شدن موتور جارو برقی

یکی از مهم ترین دلایل بوی سوختگی جارو برقی بوش خراب شدن موتور آن است. اگر غلتک برس و تسمه ی جارو برقی را بررسی کنید ولی همچنان مشکل بوی سوختگی برطرف نشود؛ احتمال اینکه موتور دستگاه خراب شده است، خیلی زیاد است و بهتر است از یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی برای تعمیر جارو برقی بوش کمک بگیرید.

سیم جمع کن جارو برقی بوش خراب شده است

یکی از مشکلاتی که در جارو برقی بوش ممکن است با آن مواجه شوید، خراب شدن سیم جمع کن آن است. تجمع ذرات گرد و غبار مانع از حرکت روان سیم می شود، از این رو باید مسیر عبور سیم را تمیز کنید. اگر با تمیز کردن این مسیر مشکل برطرف نشد، باید قطعات سیم جمع کن را بررسی کنید. سیم جمع کن جارو برقی از قطعات مختلفی تشکیل شده است، معیوب بودن هر کدام از این قطعات می تواند سیم جمع کن را خراب کند. قطعات سیم جمع کن جارو برقی به شرح زیر هستند:

  • قرقره (قطعه ای است که سیم جارو برقی دور آن می پیچد.)
  • ریل های متصل به شاخ فلزی (این ریل ها داخل قرقره قرار دارند.)
  • شاخک فلزی (این قطعه سیم ها را به بالا و پایین ریل وصل می کند.)
  • ترمز (ترمز قطعه ای است که از باز شدن بیش از حد سیم و جدا شدن آن از ریل جلوگیری می کند.)
  • پلاتین‌های مسی، کابل و سیم (این قطعات در محل پلاتین به هم متصل می شوند.)

برای بررسی قطعات سیم جمع کن جارو برقی بوش از یک سرویسکار جارو برقی بوش کمک بگیرید.

تعمیرکار در حال تعمیر سیم جمع کن جارو برقی که معیوب است

خرابی قطعات سیم جمع کن مانع از جمع شدن سیم جارو برقی می شود

سخن پایانی

هدف ما در این مقاله بررسی مشکلات رایج جارو برقی بوش و نحوه برطرف کردن آن ها بود. امیدواریم با مطالعه ی این مقاله در مورد ایرادات جارو برقی بوش و نحوه عیب یابی آن اطلاعات جامعی کسب کرده باشید. اگر خودتان به تنهایی نتوانستید مشکل جارو برقی بوش را برطرف کنید، حتما با یک مرکز مجاز خدمات و تعمیرات لوازم خانگی مانند داره چاره تماس بگیرید تا شما را به نحو احسن راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *