آموزش و نگهداری

موارد مورد نیاز برای لوله کشی آب ماشین ظرفشویی سامسونگ

خانمی در حال اشاره به شرایط و ابزار آلات مورد نیاز برای لوله کشی آب ماشین ظرفشویی سامسونگ

قبل از نصب یا حتی خرید ماشین ظرفشویی سامسونگ، مطمئن شوید که منبع آب در خانه شما شرایط لازم برای تامین دما و فشار آب مورد نیاز را دارا است و همچنین مطمئن شوید قطعات مورد نیاز برای اتصالات لوله های آب ماشین ظرفشویی سامسونگ در دسترس می باشد. باید بگوییم که کیفیت کارکرد ماشین ظرفشویی سامسونگ برای تمیز کردن ظروف، کاملا بر اساس دما و فشار آب است، بنابراین اگر این الزامات برآورده نشود، عملکرد شستشوی ظروف بر اساس انتظارات شما برآورده نخواهد شد. در نتیجه نیاز است که الزاماتی که برای تامین آب ماشین ظرفشویی سامسونگ نیاز است، بررسی و تامین شود.

شرایط مورد نیاز برای لوله کشی آب ماشین ظرفشویی سامسونگ

برای این که ماشین ظرفشویی سامسونگ بتواند بهترین نتیجه شستشوی ظروف را به شما ارائه دهد نیاز به دو فاکتور اصلی یعنی دما و فشار آب مناسب دارد. در ادامه به توضیح مناسب ترین درجه دما و فشار آب برای ماشین ظرفشویی سامسونگ می پردازیم.

1. دمای آب مورد نیاز ماشین ظرفشویی سامسونگ

دمای آب مورد نیاز برای ماشین ظرفشویی سامسونگ بین 48 تا 65 درجه سانتی گراد می باشد. زیرا در این دما ماشین ظرفشویی سامسونگ بهترین عملکرد شستشو و خشک کردن ظروف را انجام خواهد داد. اما اگر دمای آب ثابت نباشد، ممکن است با کدهای خطا یا چراغ های چشمک زن در ماشین ظرفشویی سامسونگ خود مواجه شوید. همچنین توجه داشته باشید که برای جلوگیری از سوختگی شدید، دمای آب نباید از 65 درجه سانتی گراد بیشتر شود.

دمای آب در ماشین ظرفشویی سامسونگ

دمای آب مورد استفاده در ماشین ظرفشویی سامسونگ در عملکرد دستگاه تاثیر گذار است.

2. فشار آب مورد نیاز ماشین ظرفشویی سامسونگ

فشار آب مورد نیاز ماشین ظرفشویی سامسونگ، بین 20 تا 120 psi (پوند بر اینچ مربع) می باشد. توجه داشته باشید که فشار آب کم تر از 20 psi باعث خرابی دریچه آب و جلوگیری از بسته شدن شیر آب ماشین ظرفشویی سامسونگ می شود.

شخصی در حال اندازه گیری فشار آب ماشین ظرفشویی سامسونگ

فشار آب مورد استفاده در ماشین ظرفشویی سامسونگ در عملکرد دستگاه تاثیر گذار است.

قطعات مورد نیاز برای لوله کشی آب ماشین ظرفشویی سامسونگ

برای این که بتوانید لوله کشی آب ماشین ظرفشویی سامسونگ را به درستی و بدون هیچ ایرادی انجام دهید به دو قطعه اصلی یعنی شیلنگ و زانویی 90 درجه ای نیاز دارید. در ادامه به توضیح هر یک از این قطعات می پردازیم.

1. شیلنگ تامین آب ماشین ظرفشویی سامسونگ

شیلنگ تامین آب ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است همراه با دستگاه برای نصب ارائه نشود، اما می توان آن را در اکثر فروشگاه های ابزار آلات خریداری کرد. اکثر این فروشگاه ها دارای لوله های آبی با طول های مختلف تا حدود 3 متر هستند. برای لوله کشی ماشین ظرفشویی سامسونگ لوله ای از جنس فولاد ضد زنگ توصیه می شود. در ضمن اگر خط تامین آب ماشین ظرفشویی سامسونگ شما مشکلی داشته باشد، ممکن است با چراغ های چشمک زن و یا کدهای ارور در ماشین ظرفشویی سامسونگ مواجه شوید.

2. زانویی 90 درجه برای ماشین ظرفشویی سامسونگ

زانویی 90 درجه برای اتصال لوله آب به ماشین ظرفشویی سامسونگ الزامی است. این قطعه ممکن است هنگام خرید، همراه ماشین ظرفشویی سامسونگ ارسال نشود. اما می توان آن را از فروشگاه های ابزار آلات خریداری کرد. اتصالات این زانویی به صورت 1/2 اینچی NPT (مخروطی نخ لوله ملی) در یک طرف و 3/8 اینچی در طرف دیگر است.

شیلنگ تامین آب و زانویی 90 درجه ماشین ظرفشویی سامسونگ

شیلنگ تامین آب و زانویی 90 درجه ماشین ظرفشویی سامسونگ

نکاتی برای کاهش احتمال نشتی آب از لوله ماشین ظرفشویی سامسونگ

پس از نصب و لوله کشی آب ماشین ظرفشویی سامسونگ، چند نکته وجود دارد که می تواند احتمال نشتی آب از لوله ماشین ظرفشویی را کاهش دهد. در نتیجه سعی کنید شیر قطع کننده آب ماشین ظرفشویی سامسونگ را در دسترس قرار دهید تا هنگامی که قصد استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ را برای یک هفته یا بیشتر ندارید، بتوانید شیر آب آن را ببندید. همچنین بصورت مداوم نشتی آب را در محل اتصال شیلنگ به شیر قطع کننده آب، بررسی کنید تا در صورت ایجاد هر گونه نشتی قبل از این که آسیب جدی به دستگاه وارد شود و یا قبل از این که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود پیدا کنید، بتوانید مشکل نشتی آب را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *