کدهای خطای ماشین لباسشویی

ارورهای ماشین لباسشویی سانیو و نحوه برطرف کردن آنها

ارورهای ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو یکی از دستگاه های فوق العاده هوشمند است که می تواند علت برخی از مشکلات را با ارورهای ماشین لباسشویی سانیو به ما اعلام کند. اگر در خانه خود یک لباسشویی سانیو دارید که گاهی اوقات سعی می کند با نمایش کد خطا چیزی را به شما بفهماند،‌ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ارورهای ماشین لباسشویی سانیو علت ارور
U3 ماشین لباسشویی نمی چرخد
U4 ماشین لباسشویی نمی چرخد
U5 ماشین لباسشویی کار نمی کند
E1 جریان آب وارد مخزن نمی شود
E2 آب دستگاه تخلیه نمی شود
EA  خرابی سنسور سطح آب یا اتصال شناور به برد
EC خرابی سنسور سطح آب یا اتصال شناور به برد
EH1 مشکلات تامین برق، خطای برد PCB
EH3،EH2 مشکلات تامین برق، خطای برد PCB

لیست ارورهای ماشین لباسشویی سانیو و راه حل آن

اگر به دنبال توضیحات مفصلی در مورد علت نمایش ارورهای ماشین لباسشویی سانیو و راهکارهای برطرف کردن آنها هستید، در این بخش از مقاله به تمامی سوالاتتان پاسخ خواهیم داد. توجه داشته باشید که تعمیر تخصصی هر یک از این موارد بهتر است توسط تکنسین های حرفه ای این حوزه انجام شود و این اطلاعات صرفا جهت افزایش اطلاعات عمومی و مدیریت بحران برای شما عزیزان گردآوری شده است.

1- ارور U3 ماشین لباس شویی سانیو

علت: زمانی با کد خطای U3 ماشین لباسشویی سانیو مواجه می شویم که دستگاه قادر به چرخیدن نباشد. معمولا علت مواجهه با این مشکل باز بودن درب ماشین لباسشویی Sanyo است. البته مسائل دیگری مانند تراز نبودن سطح زیر دستگاه یا حتی عدم توازن لباس ها در داخل محفظه شستشو می تواند منجر به نمایش ارور U3 شود.

راه حل: اگر به دنبال راهی برای رفع کد خطای U3 ماشین لباسشویی سانیو هستید، پیشنهاد می کنیم یک بار درب دستگاه را ببندید و دوباره امتحان کنید. همچنین سطح زیر دستگاه را تراز کرده و لباس های درون آن را متوازن بچینید؛ طوری که لباس ها در یک طرف محفظه جمع نشده باشند. چنانچه می بینید هنوز کد خطای U3 برطرف نشده، از متخصصین و سرویس کاران مجرب بخواهید تا شما را راهنمایی کنند.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور U3 را نمایش می دهد

نمایش ارور U3 در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل عدم چرخش محفظه ی شستشوی دستگاه به علت باز بودن درب دستگاه

2- ارور U4 ماشین لباس شویی سانیو

علت: علت نمایش کد خطای U4 ماشین لباسشویی سانیو، عدم چرخش محفظه ی شستشوی دستگاه است. مسائلی مانند باز بودن درب محفظه ی شستشو منجر به بروز ارور U4 می شود.

راه حل: به منظور رفع کد خطای U4 ماشین لباسشویی سانیو، درب محفظه ی شستشو را محکم ببندید.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور U4 را نمایش می دهد

نمایش ارور U4 در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل عدم چرخش محفظه ی شستشوی دستگاه

3- ارور U5 ماشین لباسشویی سانیو

علت: علت نمایش ارور U5 ماشین لباسشویی سانیو به عدم شستشوی دستگاه مربوط می شود که می تواند ناشی از روشن بودن قفل کودک یا باز بودن درب دستگاه باشد.

راه حل: یک راهکار خوب برای برطرف کردن کد خطای U5 ماشین لباسشویی سانیو، این است که قفل کودک را خاموش کنید و مطمئن شوید که درب دستگاه بسته است. اگر مشکل از این بخش ها نیست، برای عیب یابی کد خطای U5 با مرکز خدمات مشتریان تماس بگیرید و مسئله پیش آمده را اطلاع دهید.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور U5 را نمایش می دهد

نمایش ارور U5 در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل روشن بودن قفل کودک یا باز بودن درب دستگاه

4- ارور E1 ماشین لباسشویی Sanyo

علت: دلیلی که منجر به مواجه شدن با کد خطای E1 ماشین لباسشویی سانیو می شود، این است که آب اصلا وارد مخزن نمی شود یا جریان آب ضعیف است.

راه حل: برای برطرف کردن ارور E1 ماشین لباسشویی سانیو، در مرحله اول به سراغ شیر آب ورودی بروید و مطمئن شوید که کاملا باز است. همچنین چک کنید که آب منزل قطع نشده باشد. اگر احساس می کنید این جریان ضعیف ناشی از گرفتگی فیلتر آب ورودی یا انسدادی در شلنگ تامین آب است، این قطعات را باز کنید و هرگونه گرفتگی در مسیر آنها را بردارید. جریان آب باید با حداکثر فشار ممکن وارد لباسشویی شود.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور E1 را نمایش می دهد

نمایش ارور E1 در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل عدم آبگیری مخزن شستشوی دستگاه

5- ارور E2 ماشین لباسشویی سانیو

علت: دلیل اصلی اینکه با ارور E2 ماشین لباسشویی سانیو مواجه شده اید، این است که فرایند تخلیه آب با مشکلی مواجه شده و دستگاه سعی دارد این مسئله را با ارور E2 ماشین لباسشویی سانیو به ما هشدار دهد.

راه حل: برای برطرف کردن کد خطای E2 ماشین لباسشویی Sanyo، شلنگ تخلیه را به لحاظ گرفتگی و انسداد، پیچ خوردگی، تاشدگی، ارتفاع بیش از حد از سطح زمین (بیش از 15 سانتی متر)، طولانی بودن شیلنگ (بیشتر از 3 متر) و قطر بسیار کوچک مورد بررسی قرار دهید. در صورت مواجه با هر یک از این مشکلات،‌ اقدام به تعمیر بخش معیوب کنید. اما اگر مشکل عدم تخلیه مربوط به گرفتگی شلنگ تخلیه نیست، با متخصص تعمیر ماشین لباسشویی سانیو تماس بگیرید تا برای رفع کد خطای E2 به شما کمک کند.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور E2 را نمایش می دهد

نمایش ارور E2 در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل اینکه فرایند تخلیه آب با مشکل مواجه شده است

6- ارور EA ماشین لباسشویی سانیو

علت: دلیل مواجه شدن با ارور EA ماشین لباسشویی سانیو، تشخیص خرابی سنسور تشخیص سطح آب یا اتصال بین جسم شناور و برد است.

راه حل: برای رفع کد خطای EA ماشین لباسشویی سانیو، باید از سلامت سنسور تشخیص سطح آب اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که درست کار می کند. اگر احساس می کنید سنسور خراب شده یا سیم کشی های آن دچار اتصال کوتاه و مدار باز شده است، اقدام به تعویض آن کنید. برای رفع ارور EA کافیست دکمه START/ PAUSE را بزنید یا POWER SWITCH را بچرخانید.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور EA را نمایش می دهد

نمایش ارور EA در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل خرابی سنسور تشخیص سطح آب

7- ارور EC ماشین لباسشویی سانیو

علت: علت نمایش کد خطای EC ماشین لباسشویی سانیو، تشخیص ایرادات و مشکلات سنسور تشخیص سطح آب است. همچنین احتمال دارد اتصال بین برد شناور و برد از بین رفته باشد.

راه حل: برای رفع کد خطای EC ماشین لباسشویی سانیو، بررسی کنید سنسور تشخیص سطح آب سالم باشد و سطح آب را درست تشخیص دهد. مقاومت سنسور را اندازه بگیرید و اگر به ظاهر مشکلی ندارد، به سراغ سیم کشی ها و اتصالات آن بروید. سیم کشی هایي که دچار اتصال کوتاه و مدار باز شده را تعویض کنید. برای رفع ارور EC کافیست دکمه START/ PAUSE را بزنید یا POWER SWITCH را بچرخانید.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور EC را نمایش می دهد

نمایش ارور EC در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل ایرادات و مشکلات سنسور تشخیص سطح آب

8- ارور EH1 ماشین لباسشویی سانیو

علت: علت نمایش کد خطای EH1 ماشین لباسشویی سانیو روی صفحه نمایش دیجیتال دستگاه، تشخیص ایرادات و خطاهای مربوط به تامین برق دستگاه و برد PCB اصلی دستگاه می باشد.

راه حل: برای برطرف کردن ارور EH1 ماشین لباسشویی سانیو، منتظر شرایط فرکانس اسمی باشید. توصیه می کنیم با یکی از مراکز خدمات و تعمیرات ماشین لباسشویی سانیو مثل داره چاره تماس بگیرید و از متخصصین کاردان این حوزه درخواست کمک کنید.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور EH1 را نمایش می دهد

نمایش ارور EH1 در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل مشکل در تامین برق دستگاه

9- ارور ماشین لباسشویی سانیو EH2، EH3

علت: دلیل روبرو شدن با کد خطای EH2 ماشین لباسشویی سانیو، خطاها و ایرادات مربوط به تامین برق دستگاه و برد اصلی PCB است.

راه حل: راهکار حل ارور EH2 ماشین لباسشویی سانیو این است که منتظر شرایط ولتاژ اسمی باشید. بهتر است با مشاهده این ارور همکاران ما در تیم داره چاره را باخبر کنید.

صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو که ارور EH2 را نمایش می دهد

نمایش ارور EH2 در صفحه نمایش ماشین لباسشویی سانیو به دلیل مشکل در تامین برق دستگاه

عیب یابی ماشین لباسشویی سانیو

در کنار آشنایی با ارورهای ماشین لباسشویی سانیو، دانستن نکات مربوط به عیب یابی به ما کمک می کند خودمان بدون راهنمایی تکنسین تعمیرکار یا دسترسی به کد خطا، دستگاه را عیب یابی کنیم و محل خرابی را بیابیم. در نهایت پس از یافتن مشکل کافیست بخش های معیوب را تعمیر و قطعات از کار افتاده را تعویض کنیم.

6 مشکل رایج ماشین لباسشویی سانیو

عیب یابی ماشین لباسشویی سانیو برای کارکرد درست دستگاه ضروری است

1-  شنیده شدن صداهای عجیب در طول چرخه شستشو ماشین لباسشویی سانیو

علت: شنیده شدن سر و صداهای عجیب از ماشین لباسشویی سانیو معمولا بسته به نوع صدا به مسائل مختلفی مربوط است. بطور کلی زمانی که سیستم ترمز لباسشویی کار می کند، از دستگاه صدای جیر جیر شنیده می شود. در طول شستشو، پالساتورهای CW (در جهت عقربه‌های ساعت) و CCW (در خلاف جهت عقربه‌های ساعت) می‌چرخند و جریان آب را در این دو جهت تولید می کند تا به مخزن چرخشی (محفظه شستشو) نیرو وارد کند و آن را بچرخاند. اگر اصطکاک با لنت ترمز کاهش یابد، مخزن کمی می چرخد و صدایی شبیه به ترمز ایجاد می کند.

علت این اتفاق می تواند مربوط به چسبیدن یک ماده خارجی (مثل گریس) به سطح لنت ترمز و چرخ ترمز نیز باشد. این مشکل با ارورهای ماشین لباسشویی Sanyo به ما اطلاع داده نمی شود.

راه حل: برای حل مشکل شنیده شدن سر و صداهای عجیب از ماشین لباسشویی سانیو، برق دستگاه را قطع کنید. درب ماشین لباسشویی را باز کنید. وان را به آرامی در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. اگر صدایی از ترمز شنیده شود، نشانه خرابی این بخش است. برای برطرف کردن این مشکل محفظه بلبرینگ را تعویض کرده و سطح چرخ ترمز را با الکل پاک کنید.

2-  شنیده شدن صدای جیر جیر از مخزن چرخشی ماشین لباسشویی سانیو قبل از توقف آن

علت احتمالی: علت شنیدن صدای جیر جیر قبل از توقف وان چرخشی ماشین لباسشویی سانیو مربوط به بالا بودن ضریب اصطکاک بین لنت ترمز و چرخ ترمز است. این مسئله زمانی رخ می دهد که مدت زمان ترمز کوتاه باشد و علت آن عمدتاً نامناسب بودن مواد ترمز، ناهمواری سطح چرخ ترمز و استحکام بیش از حد فنر ترمز است؛ اما چسبیدن مواد خارجی و رطوبت بالا نیز می تواند عامل این مسئله باشد. در هر صورت این مشکل با ارورهای ماشین لباسشویی سانیو به ما هشدار داده نمی شود.

راه حل: برای حل مشکل شنیدن صدای جیر جیر قبل از توقف وان چرخشی ماشین لباسشویی سانیو، اجازه دهید تخلیه آب به طور کاملا خودکار انجام شود. ترمز را فشار دهید و هنگامی که وان چرخشی متوقف می شود گوشتان را تیز کنید. اگر صدای جیر جیر شنیده می شود، محفظه بلبرینگ را تعویض کرده و سطح چرخ ترمز را با الکل پاک کنید.

3- ترمز ماشین لباسشویی سانیو کار نمی کند

علت احتمالی: زمانی با مشکل کار نکردن ترمز ماشین لباسشویی سانیو مواجه می شویم که گشتاور ترمز کم باشد. این شرایط در صورت ساییدگی بیش از حد لنت ترمز، چسبیدن ماده خارجی (مثل گریس) روی سطح چرخ ترمز و لنت ترمز و مواردی از این دست اتفاق می افتد.

راه حل: یکی از راهکارهای حل مشکل کار نکردن ترمز ماشین لباسشویی سانیو این است که محفظه بلبرینگ را تعویض کرده و سطح چرخ ترمز را با الکل پاک کنید. اگر مشکل برطرف نشد، متخصصین ما در واحد تعمیرات داره چاره را در جریان بگذارید.

ماشین لباسشویی به صورت مداوم کار می کند

کار نکردن ترمز لباسشویی سانیو به دلیل ایراد در گشتاور ترمز

4- ترمز ماشین لباسشویی سانیو ناگهانی است (وقتی چرخش وان متوقف می شود، کل دستگاه حرکت می کند)

علت: دلیل مشکل ترمز ناگهانی در ماشین لباسشویی سانیو، بالا بودن گشتاور ترمز به علت شکل غیرعادی لنت ترمز است. این مسئله زمانی رخ می دهد که فاصله بین لنت ترمز و چرخ ترمز در نوک این دو بخش بسیار کم باشد و ربطه به ارورهای ماشین لباسشویی سانیو ندارد.

راه حل: برای حل مشکل ترمز ناگهانی ماشین لباسشویی سانیو، باید به سراغ محفظه بلبرینگ بروید و آن را تعویض کنید. همچنین سطح چرخ ترمز را با الکل کاملا تمیز کنید.

5- مخزن چرخشی ماشین لباسشویی سانیو با وجود آغاز مرحله آبگیری نمی چرخد

علت: علتی که باعث شده مخزن چرخشی ماشین لباسشویی سانیو با وجود آغاز مرحله آبگیری نچرخد، مربوط به مشکلات مکانیکی دستگاه است. هرگاه این مسئله به دلیل سیگنال های الکتریکی رخ دهد به احتمال فراوان سنسور سطح آب، سیم پیچ مغناطیسی، مونتاژ محفظه ظرف موتور، برد PCB ، سوئیچ ایمنی و غیره مشکلی ندارند و کار می کنند. در غیر این صورت مکانیسم کلاچ بلبرینگ به علت نفوذ مواد شوینده از کار می افتد و این خود دلیل اصلی مواجهه با این مشکل است.

البته انتقال ناکافی نیروی چرخش به دلیل ابعاد نامناسب فنر کلاچ نیز باعث ایجاد مشکل می شود. توجه کنید که دستگاه این مسئله را با ارورهای ماشین لباسشویی سانیو به ما اطلاع نمی دهد.

راه حل: اگر به دنبال راهی برای حل مشکل عدم چرخش مخزن ماشین لباسشویی سانیو با وجود آغاز مرحله آبگیری هستید، کافی است محفظه بلبرینگ را تعویض و سطح چرخ ترمز را با الکل پاک کرده یا فنر کلاچ را تعویض کنید.

6- ماشین لباسشویی سانیو نشتی دارد

علت: علت نشتی آب از ماشین لباسشویی سانیو مربوط به نشتی اطراف بلبرینگ Ass’y است که اگر لبه سیلینگ روغن که روی حلقه قرار گرفته به خوبی زیر مخزن جا نخورده باشد، اتفاق می افتد. در این صورت گاهی اوقات قسمت هایی از بلبرینگ زنگ می زند.

راه حل: جهت رفع مشکل نشتی آب از ماشین لباسشویی Sanyo، تنها کاری که از دست شما بر می آید تعویض بلبرینگ Ass’y است. اگر مشکل برطرف نشد، با مراکز خدمات مشتریان مشتریان تماس بگیرید و از متخصصین این حوزه کمک بخواهید.

آب در حال نشت از ماشین لباسشویی سانیو

نشتی آب ماشین لباسشویی سانیو به دلیل معیوب بودن بلبرینگ Ass’y

7- شنیده شدن صدای کلیک در طول چرخه شستشو از ماشین لباسشویی سانیو

علت: یکی از دلایل شنیدن صدای کلیک از ماشین لباسشویی سانیو در طول چرخه شستشو، مربوط به درگیری تزریق اهرم کلاچ با جغجغه است که منجر به پرش اهرم و تولید صدا می شود. در طول فرآیند شستشو، اهرم کلاچ معمولاً به طور کامل با جغجغه درگیر می شود و صدایی تولید نمی کند. البته این صدا می تواند در اثر نفوذ یک قطعه فلزی کوچک مانند سکه یا سنجاق مو به پشت پالساتور و آسیب دنده‌های پشتی شود که در این صورت شنیدن این صدا کاملا طبیعی است.

راه حل: اگر به دنبال راهی برای حل مشکل صدای کلیک از ماشین لباسشویی سانیو در طول چرخه شستشو هستید، توصیه می کنیم برای تعمیرات تخصصی دستگاه خود با مرکز خدمات داره چاره تماس بگیرید تا متخصصین ما شما را راهنمایی کنند.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی جامع و کامل ارورهای ماشین لباسشویی سانیو پرداختیم و با نحوه برطرف کردن هر یک از آنها آشنا شدیم. در انتهای مقاله لازم به یادآوری است که همکاران ما در تیم مجرب داره چاره هر آماده اند تا به تماس های شما در رابطه با مشکلات ماشین لباسشویی سانیو پاسخ داده و شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

سوالات رایج در مورد عیب یابی و روش رفع مشکلات (یا ایرادات) ماشین لباسشویی سانیو

ماشین لباسشویی سانیو در طول عمر خود ممکن است با یکسری مشکلاتی مواجه شود. آشنایی با راهکارهای عیب یابی و روش برطرف کردن مشکل به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی مشکل دستگاه را شناسایی و آن را عیب یابی کنید. در ادامه به بررسی برخی از سوالات رایج در مورد عیب یابی و روش رفع مشکلات (یا ایرادات) ماشین لباسشویی سانیو می پردازیم.

1- چرا در طول چرخه شستشوی ماشین لباسشویی سانیو صداهای عجیبی از آن شنیده می شود؟
کار کردن سیستم ترمز دستگاه و چسبیدن ماده ی خارجی به سطح لنت ترمز و چرخ ترمز باعث شنیده شدن صداهای عجیبی از ماشین لباسشویی سانیو می شود. برای برطرف کردن مشکل صداهای عجیب از لباسشویی سانیو باید محفظه ی بلبرینگ را تعویض کرده و سطح چرخ ترمز را با الکل تمیز کنید. برای تعویض محفظه ی بلبرینگ می توانید از یک متخصص کمک بگیرید.
2- علت شنیده شدن صدای جیر جیر از مخزن چرخشی ماشین لباسشویی سانیو قبل از توقف آن چیست؟
صدای جیر جیر ماشین لباسشویی سانیو قبل از توقف آن به دلیل بالا بودن ضریب اصطکاک بین لنت ترمز و چرخ ترمز، چسبیدن مواد خارجی و رطوبت بالا است. برای رفع صدای جیر جیر ماشین لباسشویی سانیو باید از یک تعمیر کار حرفه ای کمک بگیرید تا محفظه ی بلبرینگ را عوض کند. علاوه بر آن، باید سطح چرخ ترمز را با الکل پاک کنید.
3- چگونه می توان مشکل کار نکردن ترمز ماشین لباسشویی سانیو را برطرف کرد؟
برای برطرف کردن مشکل کار نکردن ترمز ماشین لباسشویی سانیو باید محفظه بلبرینگ را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید و سطح چرخ ترمز را با الکل پاک کنید.
4- دلیل عدم چرخش مخزن ماشین لباسشویی سانیو با وجود آغاز مرحله آبگیری چیست؟
مشکلات مکانیکی دستگاه مانع از چرخش مخزن ماشین لباسشویی سانیو می شود. برای رفع مشکل عدم چرخش مخزن ماشین لباسشویی سانیو باید محفظه بلبرینگ را تعویض کرده و سطح چرخ ترمز را با الکل پاک کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل باید فنر کلاچ را تعویض کنید.
5- ترمز ناگهانی ماشین لباسشویی سانیو چه علتی دارد؟
ترمز ناگهانی ماشین لباسشویی سانیو به علت بالا بودن گشتاور ترمز ناشی از غیرعادی بودن لنت ترمز است. برای رفع مشکل ترمز ناگهانی ماشین لباسشویی سانیو باید محفظه ی بلبرینگ را تعویض کرد و در صورت نیاز سطح چرخ ترمز را با الکل تمیز کرد.
6- برای رفع مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی سانیو چه اقداماتی باید انجام داد؟
نشتی آب ماشین لباسشویی سانیو به دلیل نشتی اطراف بلبرینگ Ass’y است. برای رفع مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی سانیو باید بلبرینگ Ass’y تعویض شود. برای انجام این کار می توانید از یک فرد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.
7- شنیده شدن صدای کلیک در طول چرخه شستشو از ماشین لباسشویی سانیو چه علتی دارد؟
در ماشین لباسشویی سانیو به علت درگیری تزریق اهرم کلاچ با جغجغه و پرش اهرم صدای کلیک از دستگاه شنیده می شود. برطرف کردن صدای کلیک در طول چرخه شستشو از ماشین لباسشویی سانیو یک کار تخصصی است از این رو توصیه می کنیم با یکی از مراکز معتبر تعمیرات تخصصی لوازم خانگی تماس بگیرید.

یک نظر برای: ارورهای ماشین لباسشویی سانیو و نحوه برطرف کردن آنها

  1. محمود رضا یوسفی پور گفت:

    ممنون و سپاسگزار از راهنمایی های خوبتان

    1. محمد منصوری گفت:

      خواهش می کنم. خوشحالیم که مفید بوده.

    2. شهاب گفت:

      سلام لباسشویی سانیو دارم کلیدهاش ژاپنی هست.
      خطای U2 میده متوجه نمیشم مشکلش چیه؟ ممنون میشم پاسخ دهید.

      1. آرش ابراهیمی گفت:

        سلام شهاب عزیز. برای رفع این ایراد می بایستی میکروسوییچ دستگاه و مدارهای برد بررسی شوند.

  2. محمد هادی صداقت گفت:

    ممنون بسیار عالی

    1. محمد منصوری گفت:

      خواهش می کنم. از بازخورد شما ممنونم.

  3. شهاب گفت:

    ممنون از توضیحات تون.
    من لباسشویی سانیو اصل ژاپن دارم که تمام دکمه هاش به زبان ژاپنی هست، دارای ۳ درب از بالا هست درب اول که کشویی هست باز میشه درب دوم ودرب سوم یعنی درب دیگ باز نمیشوند. درب دوم گاهی به سختی باز میشه . آما درب اصلی دیگ باز نمیشه.
    چکار باید بکنم. رو برنامه میرود و میشود تمام ولی درب باز نمیشود.

    1. آرش ابراهیمی گفت:

      سلام شهاب عزیز. متاسفانه لباسشویی درب از بالا کار نمی کنیم.

  4. امین گفت:

    دروووود.دلیل ارور لباسشویی درب بالا سانیو چیست.
    با سپاس فراوان

    1. آرش ابراهیمی گفت:

      درود امین عزیز. برای بررسی ارور باید کد آن را اعلام بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *