تعمیر کولر گازی

ثبت درخواست تعمیر

با تکمیل موارد زیر درخواست خود را ثبت نمایید


کولر گازی یا اسپیلت یکی از لوازم خانگی الکترونیکی است که در چند سال اخیر از محبوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار گردیده است. اسپلیت می تواند دارای کاربرد سرمایشی و گرمایشی باشد و در روز های گرم تابستانی و روزهای سرد زمستانی کاربرد گسترده ای داشته باشد. حال تصور کنید که کولر گازی یا اسپلیت شما دچار مشکلاتی بشود و دیگر کارکرد سابق را نداشته باشد. آیا تحمل گرما یا دمای بیش از حد هوا در محیط های مرطوب یا بسیار گرم قابل تحمل است؟ آیا می توانید سرمای هوا را در اوج زمستان بدون وسیله گرمایشی تحمل کنید؟

برای جلوگیری از به وجود آمدن این شرایط، در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در اسپیلت خود فورا باید با یک تکنسین حرفه ای لوازم خانگی تماس بگیرید که با خطر و ریسک کمتر کار تعمیرات اسپیلت منزل شما را انجام بدهد. چرا که کولر گازی از لوازم تخصصی است و کار تعمیرات آن نیاز به دقت بالایی دارد. شما در این شرایط می توانید از تعمیرکاران مجرب داره چاره که مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در محل است کمک بگیرید تا در همان روز نسبت به تعمیرات اسپیلت در محل سکونت شما در صورت سکونت در استان های تهران و البرز اقدام کنند.

مشکلات کولر گازی

برخی از مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی رخ بدهد شامل خنک نکردن کولر گازی، روشن نشدن آن، گرم نکردن هوا، از کار افتادن یا داغ کردن کمپرسور، کار نکردن فن کولر گازی، کثیف شدن فیلتر تهویه مطبوع، خراب شدن برد الکترونیکی و کابل ها، داشتن صدا و لرزش، آبریزی اسپیلت، خاموش شدن ناگهانی آن و عدم حرکت پره های اسپیلت برای جریان هوا می شود.

برخی از دلایل به وجود آمدن مشکل یا خرابی برای کولر گازی می تواند به خاطر استفاده و نگهداری نامناسب از اسپیلت و یا گذر زمان و مستهلک شدن آن می باشد. در صورتی که شما با هر یک از مشکلات ذکر شده در کولر گازی خود رو به رو شدید و یا زمان سرویس سالیانه آن فرا رسید می توانید بدون هیچگونه نگرانی با تعمیرکاران مجرب داره چاره تماس بگیرید تا کار سرویس و تعمیر این دستگاه را به صورت حرفه ای و با قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به سایر رقبا برای شما انجام بدهد. همچنین داره چاره امکان تماس تلفنی و ارائه مشاوره رایگان را نیز برای کاربران فراهم آورده است، چرا که گاهی اوقات مشکل اسپیلت شما حاد نبوده و صرفا با یک مشاوره تلفنی رفع خواهد شد.

مشکلات کولر گازی
تعمیر کولر گازی خراب

ضمانت تعمیر کولر گازی با داره چاره

داره چاره که مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در محل در استان های تهران و البرز است این امکان را به شما می دهد که بدون هیچگونه نگرانی کولر گازی منزل خود را به تعمیرکاران با سابقه و حرفه ای داره چاره بسپارید. تعمیرکاران مجرب داره چاره برای جلوگیری از هزینه های مازاد، همواره در تلاش بوده اند که قطعات اصلی کولر گازی شما را تعمیر کنند و تنها در صورت لزوم از قطعات جدید استفاده خواهند کرد. البته گفتنی است که داره چاره همواره از قطعات اورجینال استفاده می کند و برای به دست آوردن رضایت خاطر مشتریان، علاوه بر ارائه گارانتی تعمیرات به مدت یک سال، ضمانت نامه اصالت قطعات را نیز به مشتریان ارائه می دهد.

در نتیجه شما می توانید بدون هیچ نگرانی دستگاه خود را به دست تکنسین های حرفه ای داره چاره بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تعمیر و در اختیار شما قرار بدهند. مرکز تخصصی تعمیرات داره چاره علاوه بر ارائه تعمیرات لوازم منزل، خدمات سرویس سالانه دستگاه را نیز به مشتریان ارائه می دهد و می توانید برای سرویس کردن اسپیلت خود با مرکز تعمیرات داره چاره تماس حاصل نمایید.

یک نظر برای: تعمیر کولر گازی

  1. ارش گفت:

    با سلام عالی بود ممنونم بسیار مفید وکاربردی

    1. میلاد گفت:

      سلام من هم از شما تشکر میکنم مطالب خیلی کاربردی بود

      1. محمد منصوری گفت:

        از بازخورد شما ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست تعمیر

با تکمیل موارد ذیل درخواست خود را تکمیل نمایید