تعمیر ماشین لباسشویی

ثبت درخواست تعمیر

با تکمیل موارد زیر درخواست خود را ثبت نمایید


ماشین لباسشویی یکی از دستگاه های ضروری و کاربردی در هر خانه ای است که برای نظافت و شستشو از آن استفاده می شود و می تواند به صورت پی در پی برای ساعت های طولانی کار شستشو لباس ها و پارچه های مختلف را انجام دهد. ماشین های لباسشویی به طور کلی از طول عمر طولانی برخوردار هستند و جزء لوازم خانگی های بادوام به حساب می آیند اما ممکن است که دچار مشکل بشوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. گاهی اوقات گذر زمان و مستهلک شدن قطعات ماشین لباسشویی و یا بی توجهی به نکات نگهداری از آن منجر به بروز خرابی در برخی از قطعات یا قسمت های ماشین لباسشویی میگردد. خرابی ماشین لباسشویی می تواند انواع مختلفی داشته باشد که نیاز به تعمیرات سطحی و یا تعمیرات اساسی داشته باشد. شاید شما بتوانید برخی از مشکلات ماشین لباسشویی را خودتان به تنهایی حل کنید و مشکل حادی نباشد، اما به طور کلی بهتر است که پس از عیب یابی ماشین لباسشویی تان، تعمیرات آن را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید تا از ریسک و خطر کمتری برخوردار باشد و در حین تعمیرات به دیگر قطعات آن آسیبی نرسد. بنابراین بهتر است در صورت بروز مشکل در ماشین لباسشویی تان با یک تکنسین حرفه ای لوازم خانگی تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند.

مشکلات ماشین لباسشویی

از آن جایی که ماشین لباسشویی وظایف متعددی از جمله آبکشی لباس ها، چرخاندن لگن داخلی، کنترل دمای آب، تخلیه ی آب و غیره را بر عهده دارد باید نهایت دقت را در حین تعمیر آن به کار برد، چرا که کوچکترین اشتباه در تعمیرات ماشین لباسشویی می تواند منجر به خرابی بیشتر شود و هزینه هنگفتی را برای شما در پی خواهد داشت. از کار افتادن برد الکترونیکی، روشن نشدن ماشین، لرزش و تکان شدید، نچرخیدن دیگ، نشت آب، خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی، عدم آبگیری و از کار افتادن آن از جمله مشکلات رایجی است که برای ماشین لباسشویی پدید می آید. علاوه بر این سرویس ماشین لباسشویی به صورت سالانه از کارهای مهمی است که همگی افراد باید آن را انجام بدهند و داره چاره در این زمینه هم همیار همیشگی شما خواهد بود. شما می توانید برای تعمیرات ماشین لباسشویی خود با تعمیرکاران مجرب و حرفه ای داره چاره تماس بگیرید تا در عیب یابی و تعمیر آن به شما کمک کنند. همچنین در صورتی که ساکن تهران یا کرج باشید تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی داره چاره در همان روز به منزل شما خواهند آمد و تعمیرات ماشین لباسشویی را در محل شما انجام خواهند داد.

تکنسین لوازم خانگی در حال باز کردن و تعمیر مایکروفر
تعمیرکار در حال تعمیر ماشین لباسشویی

ضمانت تعمیر ماشین لباسشویی با داره چاره

مشاوره تلفنی رایگان نیز از دیگر خدماتی است که منجر به برتر بودن داره چاره از دیگر رقبا گردیده است. پس در اولین مرحله کافی است با داره چاره تماس بگیرید تا در صورت امکان، مشکل ماشین لباسشویی شما با مشاوره رایگان برطرف شود و در صورت لزوم تکنسین دوره دیده آن در محل حضور یابند و مشکل شما را حل کنند. تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی در انواع برندهای پاکشوما، بوش، سامسونگ، آاگ، ال جی، دوو، بکو و غیره تخصص تیم داره چاره است که در آن از مهارت بالایی نیز برخوردار هستند و کار تعمیرات شما را به نحو احسنت انجام خواهند داد. تعمیرکاران مجرب داره چاره در صورتی که ناچار به استفاده از قطعات جدید در ماشین لباسشویی شما بشوند، از قطعات اورجینالی استفاده خواهند کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و طول عمر طولانی خواهند داشت و طبق استانداردهای تایید شده داره چاره بر روی ماشین لباسشویی شما نصب خواهد شد. بیشتر مراکز تعمیرات برای لوازم جانبی که در طول تعمیر از آن استفاده می کنند، مسئولیتی را بر عهده نمی گیرند اما داره چاره از این قاعده مستثنی است و علاوه بر گارانتی قطعات، سرویس لوازم خانگی شما را نیز ضمانت می کند بنابراین جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

یک نظر برای: تعمیر ماشین لباسشویی

  1. مونا ایلا گفت:

    سلام وقتتون بخیر لباسشویی الی جی 7کیلویی دارم ارور de اعلام میکنه دلیلش چی هست؟؟ با تشکر

    1. تکنیسین گفت:

      علت: دلیل نمایش ارور DE ماشین لباسشویی ال جی بسته نشدن درب محفظه لباسشویی می باشد.

      راه حل: برای برطرف کردن ارور DE ماشین لباسشویی ال جی، کافی است درب محفظه لباسشویی را چک کنید و مطمئن شوید به‌خوبی بسته شده است، و بعد از این کار دکمه START/PAUSE را فشار دهید. احتمالا چند لحظه طول بکشد تا محفظه شروع به‌ چرخش کند. اگر درب بسته است و دستگاه هنوز کار نمی‌کند، با مرکز خدمات مشتریان داره چاره به شماره تلفن 02191008899 تماس بگیرید.

  2. فرهاد عبداللهی گفت:

    سلام وقت بخیر. ماشین لباسشویی بوش آب رو گرم نمیکنه میشه دلیلش رو توضیح بدین؟

    1. آرش ابراهیمی گفت:

      با سلام، گرم نشدن ماشین لباسشویی می تونه دلایلی متعددی داشته باشه که از مهمترین آنها می شود به خراب بودن قطعاتی مثل المنت، ترموستات یا سنسور دستگاه، برد الکترونیکی و تایمر اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا درخواست سرویس کار با شماره 02191008899 تماس بگیرید.

  3. سارا مرادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    لباسشویی من LG هست .گاهی موقع شستشو پودر روی لباسها میمونه، ممنون میشم علتش رو بگید.

    1. آرش ابراهیمی گفت:

      با سلام، سفیدک زدن یا ماندن پودر روی لباس می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از بین آنها می توان به استفاده بیش از حد پودر، استفاده از پودر لباسشویی اشتباه یا نامرغوب، سختی بیش از حد آب یا کثیف بودن دیگ لباسشویی اشاره کرد در صورتیکه از رعایت موارد گفته شده مطمئن هستید، احتمالا موتور لباسشویی شما دچار اختلال شده است و باید توسط سرویسکار ماهر بررسی شود. برای مشاوره یا ثبت درخواست سرویس با شماره 02191008899 تماس حاصل فرمایید.

  4. کریمی گفت:

    سلام ماشین لباس شویی من دوقلو هستش و حین کار آب می‌ریزه از زیرش تعمیرش چقد میشه؟

    1. محمد منصوری گفت:

      با سلام
      برای اعلام هزینه قطعی لطفا با دفتر ما به شماره 02191008899 تماس بگیرید، کارشناسان بعد از بررسی تلفنی هزینه قطعی را اعلام می کنند.

  5. رضایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    لباسشویی ما خراب بود، هفته پیش از شرکت شما درخواست تعمیرکار کردیم، اومدن درست کردن خیلی راضی بودیم، هم از تعمیرکار هم از هزینه دریافتیشون. ممنون از شما

    1. آرش ابراهیمی گفت:

      سلام رضایی عزیز. خوشحالیم که رضایت داشتید

  6. علی گفت:

    سلام روز شما به خیر یک ماشین لباسشویی اریستون دارم که به مدت ۵سال اصلا استفاده نشده است امروز برای استفاده دو شاخه برق به پریز زدن دیدم همه چراغهای آن خاموش روشن می شود وکار نمکند وخاموش هم نمی شود مدل دستگاه‌ AML105K S استممنون راهنمایی بکنید خارج از کشور هستم

    1. آرش ابراهیمی گفت:

      درود علی عزیز. به احتمال زیاد برد دستگاه شما آسیب دیده و باید توسط تکنیسین دوره دیده بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست تعمیر

با تکمیل موارد ذیل درخواست خود را تکمیل نمایید