تعمیر ماشین ظرفشویی

ثبت درخواست تعمیر

با تکمیل موارد زیر درخواست خود را ثبت نمایید


ماشین ظرفشویی یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه ها است که در سه نوع توکار، رومیزی و ایستاده تولید گردیده است. شاید باعث تعجب شما بشود اگر بدانید که پیشینه ماشین ظرفشویی به ۱۶۰ سال گذشته برمیگردد و شکل امروزی آن حاصل زحمات گسترده مخترعین و پیشرفت علم و تکنولوژی می باشد.

ماشین ظرفشویی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که همگی کارکردی وابسته به یکدیگر دارند و در صورتی که یک قطعه از آن آسیب ببیند دیگر قطعات نیز دچار اختلال خواهند شد. بنابراین در صورتی که هرگونه مشکلی در ماشین ظرفشویی خود مشاهده کردید بهتر است که فورا با تعمیرکاران مجرب و حرفه ای تماس بگیرید تا از گسترش مشکل جلوگیری کنند و مانع بروز خرابی بیشتر در آن بشوند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در انواع برندها از سرویس های داره چاره است که مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در استان های تهران و البرز می باشد، تعمیرکاران داره چاره پس از عیب یابی ماشین ظرفشویی شما در همان روز به منزلتان مراجعه خواهند کرد تا با ابزارهای تخصصی نسبت به تعمیر آن اقدام نمایند.

مشکلات ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی در انواع برند های معتبر مانند ماشین ظرفشویی سامسونگ، مجیک، الگانس، ماشین ظرفشویی بوش، الکترولوکس و غیره با کیفیت های بالا و متوسط تولید و روانه بازار گردیده اند. احتمال خراب شدن ماشین های ظرفشویی با توجه به برند و کیفیتی که دارند، میزان دقت شما در نگهداری از آن، طول عمر دستگاه و برخی از اتفاقات ناگهانی متغیر است اما در هر صورت ممکن است که چنین رخدادی برای شما پیش بیاید.

برخی از مشکلات رایج در ماشین های ظرفشویی شامل تمیز نشدن ظروف در ماشین، گرم نشدن آب توسط هیتر، خاموش شدن ناگهانی، نچرخیدن بازوهای آبپاش، عدم تخلیه آب های کثیف پس از شستشو، آبگیری نکردن ظرفشویی، ایجاد سر و صدا هنگام کار دستگاه، نشت آب، تولید بوی بد و نامطبوع از ظرفشویی، روشن نشدن ماشین، خشک نشدن ظروف پس از اتمام فرآیند و طولانی شدن روند ظرفشویی می شود. در صورت مشاهده هر کدام از مشکل های قید شده و یا نیاز به سرویس سالیانه ماشین ظرفشویی می توانید با تعمیرکاران مجرب داره چاره تماس بگیرید تا در محل سکونت  شما حاضر شوند.

تکنسین در حال تعمیر ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی خراب شده و در فکر تعمیر آن

ضمانت تعمیر ماشین ظرفشویی با داره چاره

تعمیرات یا سرویس ماشین ظرفشویی از سرویس های تخصصی است که نیاز به تعمیرکاران دوره دیده، با تجربه و حرفه ای دارد و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به دیگر قطعات ماشین ظرفشویی و تعمیرات اساسی آن بهتر است که از مراکز خدمات معتبر کمک بگیرید. داره چاره که مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی در تهران و کرج می باشد یکی از مراکز تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی است، داره چاره همواره در تلاش است که برای جلوگیری از به وجود آمدن هزینه های مازاد برای مشتریان، قطعات ماشین ظرفشویی شما را تعمیر کند و تنها در صورت لزوم از قطعات جدید استفاده نماید.

تعمیرکاران مجرب داره چاره پس از تعمیر ماشین ظرفشویی به شما یک ضمانت نامه یک ساله ارائه می دهند و در طول این یک سال اگر با مجددا با همان مشکل در ماشین ظرفشویی خود مواجه شدید می توانید به صورت رایگان از داره چاره کمک بگیرید. علاوه بر این داره چاره در صورت استفاده از قطعات جدید، گارانتی اصالت کالا را به شما ارائه خواهد داد. یکی دیگر از مزایای متمایز کننده داره چاره از سایر رقبا، مشاوره تلفنی رایگان است، چرا که در بسیاری از مواقع مشکل با تلفن حل خواهد شد و دیگر نیازی به حضور تعمیرکار و پرداخت هزینه اضافی نخواهد بود.

یک نظر برای: تعمیر ماشین ظرفشویی

  1. عباس گفت:

    سلام ممنون بنده تماس گرفتم مشاوره گرفتم بابت لکه هایی که روی ظرف میموند مشکلم کاملا حل شد ممنون بابت راهنمایی خوبتان

  2. عباس گفت:

    ماشین ظرفشویی من ظروف رو تمیز نمیکرد، برای مشاوره تماس گرفتم عالی راهنمایی کردند، ممنونم.

  3. تینا صالحی گفت:

    سلام، من یه ماشین ظرفشویی ویرپول دارم که بعد از شستشو آب کف دستگاه جمع میشه، میشه علتش رو توضیح بدین؟

    1. آرش ابراهیمی گفت:

      دلیل اصلی جمع شدن آب در محفظه ظرفشویی می تواند به خاطر تمام نشدن سیکل یا چرخه شستشو باشد، همچنین ممکن است ورودی زباله محو کن بسته شده باشد.

      1. رضا گفت:

        عالی منم نین مشکلی داشتم که حل شد

  4. مهدی گفت:

    سلام چرخ بالایی ماشین ظرفشویی زیرووات شکسته هر جا پرسیدم نتونستم پیدا کنم شما میدونید از کجا باید تهیه کرد

    1. آرش ابراهیمی گفت:

      سلام مهدی عزیز. متاسفانه درباره محل تامین این قطعه اطلاعاتی نداریم. با توجه به اینکه این برند در ایران نمایندگی رسمی دارد، بهتر است که به نمایندگی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت درخواست تعمیر

با تکمیل موارد ذیل درخواست خود را تکمیل نمایید